2011. március 16., szerda

20 Tag

1. Mi az ami nélkül semmiképp nem hagyod el a házat?

Zsebkendő, mert folyton náthás vagyok; telefon, pénztárca, kézkrém, ajakír és/vagy szájfény.

2. Kedvenc sminkmárkád?

Essence, Maybelline, Max Factor és most kezdek barátkozni a Catrice termékekkel :)

3. Kedvenc virágod?

Kinézetre rózsa, illatra orgona.

4. Kedvenc ruhabolt?

New Yorker, Jeans Club- már várom, hogy leárazzák az új kollekciót, gyönyörű darabok vannak benne.

5. Kedvenc parfüm?

Nina Ricci Nina- odáig vagyok érte!!:)

6. Magassarkú vagy lapos?

Olyan vagyok mint szerintem a legtöbb lány, odáig vagyok és vissza a magassarkú cipőktől, de fél óra után már csak totyogni tudok benne, de azért próbálkozom ^^ Hétköznap egyszerű sportcipő.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Hát az angollal megszenvedek. De pl. az irodalmat imádom, abból mindig jó jegyeim vannak.

8. Kedvenc színed?

Zöld!! De szeretek színesen öltözködni, így sok-sok szín megtalálható a szekrényemben.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Igen, úgy évente kétszer. A bátyámnak volt egy igen csúnya rohama az energiaitalok miatt, úgyhogy nem vagyok nagy támogatója.

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen, főleg az őszibaracklevet!!

11. Szeretsz úszni?

Igeeenn :D 4 éves korom körül megtanultam úszni és azóta imádom. A párom is vízfüggő, így vele is járok úszni és gyógytesis vagyok, így hetente egyszer kötelezően megyek :)

12. Villával eszed a sült krumplit?

Nem :)

13. Mi a kedvenc hidratálód?

Nivea Visage Young,  Controlshine Mattító krémzselé

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Igen :)

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Sajnos túl könnyen :S

16. Érdekel a szellemvadászat?

Hát.. Szeretem a horrorfilmeket, de a Paranormal Activity után egy hétig nem tudtam aludni, úgy hogy inkább nem.

17. Van valami fóbiád?

Pókok. Rettegek tőlük, még ha icipici is, én szaladok előle, vagy sítatok, vagy lefagyok. Akik ismernek tudják, hogy nem szabad elmondani, hogy pók van a közelemben, inkább gyorsan, feltűnésmentesen eltüntetni.

18. Rágod a körmeidet?

Néha, de a párom akkor is lefogja a kezem. :)

19. Volt halálközeli élményed?

Nem hiszem, nem tudok róla.

20. Kávézol?

Igazi kávét nagyon ritkán iszok, olyan 2-3 hetente, viszont a gépes crémcappuccinoéer oda vagyok, azt ha van pénzem tuti veszek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése