2011. március 31., csütörtök

Essence!

Sajnálom, hogy rég nem jelentkeztem, de kicsit összejöttek a dolgok..! De most hoztam nektek kér terméket az Essence új állandó termékei közül!!:) Már napok óta csalódottan néztem a Rossmann Essence polcát, de ma végre megérkeztek :D Vagy fél órát álltam ott és néztem őket. Nagyon sok minden tetszik, de csak szépen lassacskán, mindig sokat gondolkozok azon, hogy mire költsem a pénzem  :)
Az ecset nagyon jó, tömött, puha, odáig vagyok érte!!:):) Ez az első Essence ecsetem, de lehet ezek után  megveszem a sokat dicsért pirosítóecsetet.
A szájfény kicsit fura, hogy ezüstösen csillog, de amúgy tetszik. Az illata fantasztikus, dinnyés, párom már most imádja :) Remélem előbb-utóbb eljutok Győrbe, és akkor megtekinthetem a többi terméket is!! :)

3 megjegyzés:

  1. Hú én is nagyon sokat szoktam gondolkozni azon mire költsek, és előfordul hogy végül semmire sem. A pirosítót szerintem vedd meg, az még puhább mint ez :)

    VálaszTörlés
  2. mennyi ez az ecset, már millió helyen kerestem de nem találtam csehol 1500 alatt annyit meg nem adok ki egy ilyen ecsetért, na szóval, mennyi volt?:DD

    VálaszTörlés
  3. AnnaLynne95: Az ecset 400 Ft volt, és igen, ez is egy jó ok volt, hogy nagyon olcsó, bár tervezem, hogy egyszer befektetek valami drágább ecsetkészletbe is, de kitudja mikor lesz az..!:)
    Sophie: húú, én ma voltam DMben ahol rengeteg újdonságot láttam, vagy egy órán át járkáltam körbe körbe és nézegettem a termékeket, de végül semmit sem vettem meg. De majd még benézek és lassacskán meglesz minden onnan amit szeretnék :)

    VálaszTörlés