2011. március 24., csütörtök

Haj-téma

Ma megmutatom nektek, hogy én milyen termékeket használok a hajamon.
Először is a samponok:
Nem is emlékszem, hogy régebben volt-e Pantene samponom, de amikor elkezdték reklámozni az Aqua Light termékcsaládot, tudtam, hogy nekem kell. És nem csalódtam benne, jól habzó, és tényleg csak egy kevés kell belőle, ebből kiindulva vettem meg a korpásodás elleni Pantene-t is, és tényleg hatásos a korpák ellen! :)
Balzsamok:
A Pantene-t még a samponnal együtt vettem, és rá sincs panaszom. Nekem alapvető kikötésem egy balzsammal szemben hogy puhítsa a hajat, mert a sampon után elég száraz, de ez a tulajdonság az eddig próbáltakban mint megvolt. A két Schauma még anno újságokhoz kaptam, az első sorban lévő a festett hajra jó, színvédő hatású (ami akkoriban jól jött mert vörösre volt festve a hajam), a hátsó sorban lévő hajegyenesítő, és szerinte annyira kiegyenesedik a haj, hogy nem kell hajvasaló. Hát nekem nem hozta a várt hatást, így is úgy is begöndörödik a hajam. A Herbal Essences száraz töredezett hajra való, még nem tudok sok mindent mondani róla, mert tegnap este használtam először, de annyi biztos, hogy az illata isteni :)
Fújós ápoló:
Két Gliss Kur. Elsőként az éjszakait említeném meg, őt is egy újsághoz kaptam,de nagyon jó, már amennyire észrevettem javított a hajam állapotán :). A másikat nem rég vettem, száraz, sérült hajra való. Vizes és száraz hajra is lehet fújni, én szoktam hajmosás után is ráfújni, meg két hajmosás között is.
Hajlakk, hajhab, hajzselé:
A Got2b hajlakkról már írtam, nagyon jó. :) A Nivea hajhab szintén újsághoz volt. Hajhabot titkán használok, ha használok akkor is hajmosás után, még hajszárítás előtt. A Got2b hajzselét nem használom, mert túl jó a tartása, nekem ez már túlzás, de kitudja mikor kell majd egy nagyon-nagyon tartós hajzselé!
Hővédők:
A Got2b ért odáig vagyok, szerintem nagyon jó, az illata is finom, cukorkás szerintem. Viszont a Toni&Guy..:S, direkt ilyen kicsiben vettem anno, hogy csak kipróbáljam, és jól döntöttem. Az illata valamiért irritál, kiráz tőle a hideg, amúgy meg az én hajam ragad tőle, és hamarabb bezsírosodik. Lehet valakinek ez a kedvence, de nekem nem nyerte el a tetszésemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése