2011. március 3., csütörtök

Haul

Ma jártam a Tescoban és a DMben is, abban a reményben, hogy tudok venni valamit a leárazások során, de a Tescoban már alig volt valami, a DMben pedig a S-he termékek között nem láttam semmi érdekeset, de majd még lehet visszamegyek és átnézem még egyszer. Végülis azért csak találtam valamiket :) DMben vettem egy Glisskur hajtöredezés elleni permetet leárazva 649 Ft-ért, és egy Herbal Essences balzsamot, szintén töredezés ellen, leárazva 500-600 Ft-ért, kb. Még tegnap pedig a Rossmannban vettem két darab púderpamacsot egy csomagban, ami úgy 300-400 Ft körül volt.

2 megjegyzés:

  1. Szia!olyan hajpakolásom nekem is van.:)
    Olyan dobozkát(rattan)hol lehet kapni?jól néz ki..

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudom megmondani honnan van. Én még anyukámtól kértem el, akinek évek óta a szekrénye aljában volt, úgyhogy nem hiszem, hogy neki lenne bármiféle emléke arról, hogy honnan szerezte. Sajnálom :(

    VálaszTörlés