2011. március 22., kedd

Múlt heti szerzemények!

Most lesz  időm írni, mert betegen ülök itthon, így rögtön el is kezdeném a múlthéten vásároltakkal:
Got2b rockin'it hajlakkja nagyon erős tartású, ugyanolyan jó termék, mint amit eddig megszokhattunk a Got2b-től!:) Ezzel a hajlakkal biztos nem lesz kósza kiálló hajszál!! 1000 Ft-be került azt hiszem.
Maybelline szempillafestéket 3 ok miatt vettem meg, az első és legfontosabb az, hogy nem volt szempillaspirálom; a második, hogy ez szempillafestéket sok helyen pozitívan véleményezték, és fontos volt, hogy jó legyen, mert könnyen összeragadnak a szempilláim; a harmadik pedig, hogy le volt árazva 1500 Ft-re!! Amúgy, ha jól tudom, még mindig ennyiért lehet kapni. A vélemény pedig: nagyon tartós, és könny és esőálló, nem vízálló, nem kell zuhanyozni benne, de ha hirtelen eső támad, nem folyik le az emberről. A szempilláim nem hazudtolták meg magukat, néha összeragadnak, de szerintem még így is ez az eddigi legjobb szempillaspirálom!!!
A Coca-Cola-s ajakbalzsamomért odáig vagyok. Na jó, talán közre játszik, hogy imádom a kólát, bár tudom mennyire káros. Ha már nem ihatok, akkor legalább ezt szagolgathatom!!:) Praktikus, tekerős csomagolás. Kicsi, így nem foglal nagy helyet a neszeszerben.
Essence barna krémes állagú szemfesték. Eddig még nem volt időm kipróbálni, de majd hozok róla tesztet!!
Az ecset egy ferde szőrű ecset, én a szempilláim tövében használom.
Az újságokat minden hónapban megveszem, és aztán egy jó nagy kád vízben elolvasom őket. E hónapban a Glamour-ban 116 kupon található, amit felhasználhatsz Április 8-10. hétvégén a Glamour-napok alkalmából. Nagyon sokat sajnos csak Budapesten lehet felhasználni, de azért nem szabad csüggedni, mert azért sok olyan is van amit itt vidéket beválthat az ember. Én többek között ide akarok benézni majd akkor: Jeans Club, New Yorker, Orsay,  Triumph, Douglas, Müller. + Az újság elejében található egy DM kupon, ami feljogosít, hogy Március 31-től féláron v ehess egy általad választott sminkterméket! :)

Ti elmentek a Glamour-napokra? Ha igen, hová akartok benézni. Mit akartok venni?:)

3 megjegyzés:

  1. Szia!Hol vetted a hajlakkot?mert én ilyet még nem láttam,csak a hővédő sprayt ami nekem is van.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A győri Müllerben vettem!:)
    A hővédője jó? Mert lassan újat kéne vennem...!

    VálaszTörlés
  3. Köszi,akkor majd ha Kazincbarcikán járok,megnézem az ottani Müllerben,mert nálunk sajnos(vagy szerencsére?:))nincs ilyen üzlet.én szeretem,meg vagyok vele elégedve teljesen.Szerintem próbáld ki!

    VálaszTörlés