2011. március 19., szombat

Szemhéjalapozó

Pár hete olvastam Bunny blogján a házi készítésű szemhéjalapozóról. Nekem még nem volt azelőtt szemhéjalapozóm, így úgy döntöttem, kipróbálom. És tényleg fantasztikus :D Nem kellett semmit fizetnem érte, mert minden, ami kellett hozzá, megvolt itthon, így mindenkinek ajánlom, akinek még nincsen, és nem akar belefektetni. Ráadásul nagyon könnyű elkészíteni, körülbelül 5 percet vett igénybe :)
Amit használtam az elkészítéshez:
A tégely amiben elkészítettem, egy régi AVONos alapozó tégelye volt, de már rég beszáradt, úgyhogy csak kikapartam és kimostam mielőtt összekutyultam volna benne az összetevőket. A Maybellines alapozóm csak nyáron jó, sőt még akkor is sötét egy kicsit a bőrömhöz, így nem sajnáltam, hogy így használom, de amúgy nem is kell olyan sok, amit bárki sajnálna beletenni (főleg ha ilyen használható lesz a végeredmény!)
És itt a tesz, amihez egy Essence szemhéjpúdert használtam:
Felül alap nélkül, alul alappal.

És itt van Bunny bejegyzésének linkje, ahonnan az ötletet vettem! Utólag is köszönöm szépen!!! :):)
http://makeupmania-bunny.blogspot.com/2011/03/szepseg-hazilag-kakaos-szajfeny.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése