2011. április 17., vasárnap

Bourjois és Essence

Ez az első Bourjois termékem, de nem csalódtam benne, sőt! Már sok blogban olvastam a Bourjois termékekről jókat, és ha már úgyis kellett egy púder, megragadtam az alkalmat, és a Glamour-napokon vettem egyet a Müllerben. Ez a 73 Miel doré árnyalat. Az illata nagyon intenzív, nekem tetszik, de aki ezt meg akarja venni, bizonyosodjon meg róla, hogy neki is tetszik-e!!Jól fed, de nem maszkszerűen. Nem mondanám nagyon tartósnak, jobb felfrissíteni néha  a nap folyamán. A csomagolása gyönyörű, vagy legalábbis ez a virágminta nekem nagyon bejön :) Jól záródó masszív műanyag dobozka, benne tükör és egy szivacs.
A másik amit be szeretnék mutatni, az az Essence Blossoms etc.. limitált kollekciójának púdere! Már írtam egyszer, hogy őt meg szeretném szerezni, és végül a Glamour-napokon meg is vettem! Az illata (ahogy már sok blogban olvashattad) tavaszias, virágos, könnyed. Nekem nagyon tetszik, hogy virágmintát formáz a púder. :) Lehet egész arcra is használni, de én csak néhány ponton használom kiemelésre. Elvileg csillámos, de csak a dobozában, amúgy selyemfényű! A tok egyszerű, átlátszó műanyag, bár könnyebben nyitható, mint a legtöbb Essence termék!

1 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik mind a kettő, nekem még nincs ilyen, de mindenki csak jót ír ezekről, érdemes lett volna ezt megvenni az Essence-től, mint a sárga körömlakkot.. :D

    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés