2011. április 5., kedd

Egy-két dolog

Vasárnap Tescoban jártunk (mint szinte minden vasárnap), és ott voltak leárazások.
Egy Rimmel por állagú alapozó
2 db Rimmel rúzs
Got2b hajfény
Az alapozónak szerintem nincs jó fedése, ráadásul én a legvilágosabb (103 true ivory) színt vettem és még agy is elég sötét nekem. Amúgy maga a tárolás sem tetszik, mert bármikor kinyitom száll mindenfelé a por.. :S
A rúzsok nagyon szép színűek, krémesek. Már van egy ilyen Rimmel rúzsom amit szintén szeretek :) Ezek közül a kedvencem a rózsaszín, gyönyörű színe van O.o
A hajfénynek az illatától kiráz a hideg, nagyon édes...! Amúgy tényleg szép fényes lesz a hajam, de nem sokáig..
Én már nagyon készülök a hétvégéi Glamou napokra :) Már ki is vágtam a kuponokat, és a DM-es kupont!!:)
Amúgy szombat óta van egy kutyánk :) Már akkor megszökött, de szerencsére vasárnap visszajött :) Nagyon édes Beagle, a neve Manó, bár még nem hallgat rá. Ő is végigkísérte a termékek fényképezését a kertben, mert a jó időre való tekintettel kimentem fényképezni :)

2 megjegyzés: