2011. április 11., hétfő

Glamour-napok!:)

Túl vagyunk a Glamour napokon, kisebb nagyobb sikerekkel :) A kisebb siker alatt azt értem, hogy nagyon sok hely le volt már rabolva, vagy például hogy dugig volt az egész Árkád! De amúgy szerintem aki akartak, az mindent megtalált amit keresett, vagyis remélem! :) Én, mint az egyik előző bejegyzésben is láthatjátok, több Glamour kuponnal indultam el, de nem mindet tudtam felhasználni :( Pl. a New Yorkerben óriási volt a tolongás,  néhányan nem is valami udvariasan tolakodtak egy-két dolog felé, ráadásul nem sok olyan dolgot találtam amire igazán azt mondanám, hogy KELL; egy ing volt ami tetszett, de túl drágának találtam, majd talán ha leértékelik. A Jeans Clubban hasonló volt a helyzet, ott megpróbáltam két felsőt, de az egyik kicsit is volt és fura is rajtam, a másik pedig szerintem túl kivágott (amivel a párom nem értett egyet, szerinte pont jó..:)). Végül a kuponokból csak a Müllerben és a Douglasban használtam fel, meg persze a DM 50%-os kupont. A Libriset is fel akartam használni, csak kiderült, hogy ahol én ezt hittem, hogy Libri van, ott valójában Alexandra :) Amúgy nem csak olyan helyekre mentem be ahol a kuponokat fel tudnám használni, így azért több dolgot is vettem.
Mindkét póló a Cosmos Cityből, amit nagyon szeretek, mert nagyon olcsóak, sokszínűen (a szivárvány minden árnyalatában), és nagyon jók az ottani ruhák!!:) Mindkettő 995 Ft volt.
 
A többi terméket majd később mutatom be!:) Most csak egy kép róluk 
  Remélem mindenkinek jól teltek a Glamour-napok!!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése