2011. április 23., szombat

Húsvét

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!!:)
Sajnálom, hogy már rég nem jelentkeztem, de a Húsvét körül túl nagy volt a felhajtás, most fejeztem be a szobám rendrakását és kitakarítását, és ugye még itt is ott is segítek, de most, hogy végre nagyjából kész van minden, gondoltam írok!
Először is bemutatnám, miket is vettem mostanában:
Persze folytatom még az előző szerzemények tesztelgetését is!
Most a Manhattan szájfényről írok nektek:
A színe gyönyörű, először sötétnek gondoltam amikor megvettem, de ha felkenem a számra gyakorlatilag felveszi a szám színét. Az aplikátora teljesen átlagos. Az illata olyan semleges, nem rossz de nem is feltűnően jó, olyan átlagos. Egy gondom van vele, hogy hamar lekopik :S De azon felül imádom, így mostanában mindig velem van és újrakenegetem.
A másik dolog amiről írni akarok nektek, az a nyári körömlakktrend. Én úgy látom, hogy idén a csillámos körömlakkok a befutók, vagy legalábbis lehet, hogy csak én látom mindenhol azokat, és én kattantam rájuk ennyire. Ezért is készítettem ilyen körmöket pár napja, de sajnos rossz lakkhoz nyúltam:S
Alapnak egy lila TCW lakkot használtam ( http://dorottyasmink.blogspot.com/2011/02/tcw-lakk.html ), fedőnek pedig egy Miss Sporty csillámos lakkot. Lehet, hogy én állítottam túl nagy elvárást a TCW lakkhoz, mert a sminkjeik általában jók, de ez borzalmas, 3 rétegben kellett felkenni, hogy egyáltalán rendes színe legyen, és még így is foltosan fogta meg a körmöm, szerencsére, miután a csillámost rákentem, az lila borzalmasságai nem látszottak, de így is feltűnően gyorsan lepattogzott. :S
De csak azért sem hagyom, hogy egy rosszul sikerült lakk elvegye a kedvemet a csillámoktól, így vettem egy csillámos lakkot a Catrice-től, amit láthattok a bejegyzés elején, a vásároltak között, csak nem látszik jól, de majd csinálok külön posztot!!

További jó Húsvétozást!!:)

2 megjegyzés:

  1. tök jó az a kémcső szerű üveg a szájfénynél. tcw lakkom nekem is van egy, piros, csillámos. az nagyon szép. két rétegben tökéletes és nekem fenn is volt jó pár napig szépen.

    VálaszTörlés
  2. Jó neked! :( Majd én is kipróbálom a többit és meglátjuk milyen eredménye lesz.

    VálaszTörlés