2011. április 12., kedd

Max Factor alapozó és Douglas ecset

Elsőnek a vásároltakból a Max Factor alapozót mutatnám be! Már sok helyen olvastam róla, a Max Factor rendezvény miatt. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez, hogy a Max Factor utat nyitott maga felé különböző csatornákon keresztül, nekem nagyon tetszik! Többek között ezért is vettem meg ezt az alapozót, és nem is csalódtam! :)
Amit írnak róla:
Az Xperience Alapozó könnyed textúrájának köszönhetően nagyon könnyen felvihető, egyenletesen és tökéletesen fed, luxus érzetet adva viselőjének, így az arcbőr bársonyosan puha és selymes tapintású lesz.
A Max Factor Xperience alapozó gondosan válogatott, természetes összetevőket tartalmaz, melyek a pillekönnyű luxus és könnyedség érzetét adják. A jojoba és a napvédő faktor ápolja és védi az arc érzékeny bőrét.
Nem kell többé kompromisszumot kötni, ha szempont az alapozó választásnál a természetes összetevő, a környezettudatosság, a könnyed érzet, és a mégis tökéletes fedés, mindenre megoldás az Xperience pillekönnyű alapozó. 


Szerintem:
Nagyon könnyű, egyáltalán nem érzem, hogy lenne rajtam alapozó, a fedése közepes. Tényleg puhának érzem a bőrömön, ami nálam egy elég nagyon pozitívum! Az illata más mint amivel én eddig találkoztam az alapozóknál, hozzá kell még szoknom, de nem mondom, hogy keményen ellenállok neki :)

Még sosem volt alapozó ecsetem, mindig is a kezemet használtam hozzá, de már nagyon kíváncsi voltam! Végül a Douglasban vettem egyet. Eredetileg 1790 Ft azt hiszem, de én használtam hozzá a 20%-os Glamour-kupont. Puha és tömött ecset, talán egy-két szál hullott ki az elején, de azóta nem vettem észre rajta változást. Szerintem ugyanazt a hatást tudom elérni ecsettel, mint a kezemmel. Abból viszont jó, hogy nem lesz a kezem tiszta alapozó, mert sokszor nem veszem észre, és a ruhámhoz nyúlkálok és barna foltos lesz :s, így maradok az ecsetnél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése