2011. május 8., vasárnap

Essence-My skin

Az Essence nem csak sminkekben járatos, hanem az arctisztításra és arcápolásra is gyártanak termékeket. A termékcsalád neve My Skin és tartalmaz frissítő arctisztító kendőket, arclemosógélt, ápoló arctisztító kendőket, 4 az 1ben arclemosógélt, frissítő arctonikot, hidratáló arckrém gélt, mélyhidratáló arcmaszkot, mattító arckrémet és intenzív ápoló arckrémet. Mindezeket persze friss, gyümölcsös, uborkás illatokban. Én először pár hete találkoztam velük a Müllerben és vettem is egy hidratáló arckrémgélt! Plusz, a termékek mellett voltak szórólapok, amiben leírják, hogy melyik termék mire jó, egy kis teszt, hogy ki tudd választani a neked valókat, és egy intenzív ápoló arckrém termékteszt (sajnos róla nem csináltam képet :$).
Amit ígér:
*intenzíven frissít és hidratál
*friss, ragyogó összhatást eredményez
*olajmentes
*az illata már önmagában is biztosíték a frissességre és az ápolásra! a hidratáló arckrém gél textúrája gyorsan beszívódik a bőrbe és 24 órás hidratáltságot kínál mialatt UVA/UVB szűrőrendszerének köszönhetően egyéb külső, káros hatásoktól is megvéd. lime-ban és uborkában gazdag összetevői biztosítják az arcbőr ragyogását, amelyet a fényvisszaverő pigmentjei még inkább kihangsúlyoznak. Annyi biztos, hogy frissít, amint felkenem az arcomra sokkal jobban érzem magam, hűvös, kellemes érzés. Az illata elvileg zöld citrom és uborka, én csak az uborkát érzem benne, de az nagyon kellemes illat. Kicsit lassan szívja be a bőröm, és én azt vettem észre, hogy reggelre néhol együstös nyomot hagy maga után, amit le lehet dörzsölni, de akkor is fura. Gondolom, ez a fényvisszaverő pigmentek hatása. A tégely amiben van egy masszív műanyag, ami jól záródik. Összességében ha te a frissességre vágysz, ez a tökéletes arckrém. :)
Itt ti is körülnézhettek és kitölthetitek a tesztet amiből kiderül, melyik csoportba tartozik a bőrötök:  
http://www.essence-myskin.eu/hu/fooldal.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése