2011. május 31., kedd

L.A. Makeup

Ahogy az előző bejegyzésben is láthattátok, mikor Győrben jártam, benéztem a nemrég nyílt L.A. Makeup üzletbe. Elég kicsi, főleg, hogy nem egy L.A. Makeup blog, hanem egy másiknak a részében van, vagy valahogy így!:) De sok mindent meg lehet találni, azok közül amiket a blogokban már láttatok. Többek között van: alapozó, pigment, szemhéjpúder paletta, pirosító, szájfény, ecsetkészlet és körömlakkok. Én egy körömlakk mellett tettem le a voksom, és nem bántam meg. :) Vasárnap este lakkoztam ki vele a körmeimet, már akkor bele voltam szerelmesedve :) Nagyon gyorsan megszáradt és azóta se volt vele semmi gondom!! Semmi lepattogzás vagy kopás :D Gyönyörű, tartós, csillámos. Kell ennél több? :) Treasure Island a szín neve!
És a cuki kis tatyó amiben adták:):

2 megjegyzés: