2011. május 23., hétfő

NOTD

A hétvégén féléves ünneplés volt, baráti körben, így kaptam egy gyönyörű körömlakkot névnapomra :) Azért örültem neki legjobban, mert ez az új S-he kollekcióból van, amivel már rég szemeztem, de még nem vettem semmi. A lakkot vasárnap kentem fel a körmeimre, és azóta semmi baja. Szép, gyöngyházas csillogása van! Egy rétegben elég világos, de még úgyis szép, visszafogott, úgyhogy ha valaki nem szereti ezt a feltűnő színt, annak egy rétegben tökéletes; két rétegben meg amint látjátok, lila :) Gyorsan száradó!
Akinek Facebookja van, már valószínűleg tudja, de azért én is elmesélem, hogy L.A. Makeup-nál 2 fizet-3 kap akció van a körömlakkokra! Hétvégén és is megyek Győrbe, ahol már egy ideje van L.A. Makeup, és most már be is nézek!:) Siessetek, mert a készlet erejéig vagy visszavonásig tart az akció!

Szavazzatok rám!:)

1 megjegyzés:

  1. Erről az akcióról valahogy nem hallottam, úgyhogy köszi az infót.:) Nagyon szép lágy színe van ennek a lakknak. Én is vettem ebből az új kollekcióból, hamarosan kipróbálom, kíváncsi vagyok már én is.:)

    VálaszTörlés