2011. május 3., kedd

NYC

Még pár hete, amikor Győrben jártam, egy Rossmannban szembejött a NYC pultja, ami akkor még ritka volt számomra, így vettem is egy szájfényt. Rockefeller Red 589 a színkódja. Nagy a választékuk a szájfények terén, de sajnos teszter az kevés van :S Amiknek pedig volt, mind végignéztem, és ez nyerte el a tetszésemet. Szerintem olyan sötétebb málna színű. Az illata fantasztikus, talán vaníliás, de biztos, hogy nagyon édes! Állagra, kicsit ragad, de nem annyira, hogy ezt hibának rójam fel nála. Egyszerű tubus, hosszú aplikátor, amivel jól ellehet dolgozni.
Pár napja a Komáromi Rossmannban is megjelent a NYC, és ha már ott voltam, vettem egy körömlakkot ^^ 105 Lights-Camera-Glitter a színkódja. Mint már említettem, odáig vagyok idén a csillámos körömlakkokért, ezért is esett rá a választásom. Azt írja, hogy 7 napig tartós lesz, hát ez nem nagyon jött be, de amúgy ennél nem is látványos. Mikor felkentem kicsit csalódtam, mert sűrűbbre számítottam, de 2 rétegben már szebb színt kaptam! Amúgy fedőlakknak szánták szerintem.
Vicces, a Rossmannban az összes NYC termék ára fölé kirakták az akciós fülecskét, de ugyanazon az áron voltak -.-!! Ma DM-ben jártam, ahol is vééégre megjelent az új S-he!!! Alig várom, hogy kipróbálhassam az új csomagolásba bújt termékeiket!! Emellett pedig a Manhattan új limitált körömlakkjai is megjelentek. Azokból tuti szerzek be, még kérdéses, hogy hányat, de nagyon tetszenek, világos, cukorkaszínek!!:)

Ti hogy álltok a NYC termékekkel? Tetszenek vagy sem?

1 megjegyzés:

  1. Én is vásároltam már 1-2 NYC terméket hol kisebb nagyobb szerencsével, nézd meg ha van kedved:))
    http://sparkleshines.blogspot.com/

    VálaszTörlés