2011. május 4., szerda

Tag20

1. Milyen zenét hallgatsz most?

McFly minden mennyiségben! :)

2. Mit ettél utoljára?

Reggel ettem egy csokikanalat mielőtt kiszaladtam a buszmegállóba. :D De lassan kész a tészta az olaszoshoz így nem fogok éhen halni!:)

3. Ha kréta lennél, milyen szín lennél?

Zöld.

4.  Mit nézel meg először egy azonos/ellenkező nemű emberen?

Szemét, haját.

5. Kedvenc üdítő?

Kóla, őszilé.

6. Kedvenc alkoholos ital?

Nagyon szeretem a likőröket: csokilikőr, mogyoróslikőr stb.

7. Kedvenc hónap?

Augusztus

8.  Kedvenc étel?

Hm.. rántott hús krumplipürével!!:)

9. Utolsó film amit láttál?

I'm Reed Fish. De annyira nem jött be. Jóval inkább a tegnap látott Dorian Gray, az film...elmondhatatlan... fantasztikus! Az ember beleborzong!!

10. Kedvenc napod az évben?

Július 5.- szülinap és Október 10.- évforduló :)

11. El mersz hívni valakit randira?

Fiatalabb koromban sok hülyeséget csináltam, de rájöttem, nem kell nagyon nyomulni. De aztán a mostani páromból ez hozta elő a szerelmet, hogy elkezdtem vele beszélgetni, és már több mint másfél éve együtt vagyunk !:)

12. Tél vagy nyár?

Nyár!! Egyértelműen, utálok fázni.

13. Van tetoválásod?

Nincs.

14. Voltál már szerelmes?

Igen, és az is vagyok!:)

15. Szerettél már úgy valakit, hogy sírtál érte?

Igen.

16. Cipőméreted?

41

17. Kedvenc számod?

4

18. Beszélgetési téma, amit utálsz?

Nem is tudom, inkább az zavar, ha feszélyezett a beszélgetés.

19. Rossz tulajdonságaid?

Lusta vagyok, és sajnos nagyon sok édességet eszek :(

20. Hogy látod magad a jövőben?

Passz. Remélhetőleg a jelenlegi párommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése