2011. június 20., hétfő

DM táska

Már sokaknál láthattátok, hogy kinek mit tartalmazott a DM táskája,. Úgy gondoltam, én is bemutatom nektek:D De előbb egy kis rizsa :D Akit még érdekel, a DM-ekben még mindig vannak ilyen táskák, darabjuk 100 pont, ami nagyon megéri ha épp van fölös pontotok! Nekem sajna nem volt DM kártyám, de megkérdeztem keresztanyukámat, aki mindig szokta hozni a DM-es kuponfüzeteket, hogy neki van-e, és lám bőven volt :) Amikor itthon kinyitottam, elámultam:) Nagyon megörültem a benne lévőknek!!:) A rúzsnak amikor megnéztem az alján található színmintát, féltem, hogy világos lesz, de később kiderült, mégsem az. Sőt, teljesen rákaptam!! Halvány barackos-rózsaszínes színe van :D A szemceruza is nagyon bejön, ilyennel még talán nem is találkoztam, ami ennyire krémes lett volna! Hajlakkot kipróbáltam, és tényleg extra erős a tartása. És ami mindhez járt, az a 10db-os sminklemosókendő. Az illata tetszik, meg az is, hogy elég olcsó, azt hiszem 99Ft, de ebben nem vagyok biztos. Nagyon jó, ha elugrasz valahova, és nem akarsz magaddal vinni egy nagyobb zacskós törlőkendőt, hiszen ici-pici!:) A termékmintákat még nem próbáltam ki, csak ugye a Max-Factor alapozóról van véleményem, amiről már írtam régebben!:) Na de jöjjenek a képek:
Ja, és megjelent közben az új Glamour és Cosmopolitan is :D A Glamourhoz napszemüveget, a Cosmopolitanhoz pedig fürdőruhát adnak!:)

1 megjegyzés: