2011. június 2., csütörtök

Magkereskedőnő!

Még pár hónapja részt vettem a bátyámmal és a párommal az Asterix és Obelix statisztaválogatásán, amit a városunkban forgatnak. Abba nem válogattak be, de úgy két-három hete felhívtak, hogy menjünk el egy újabb válogatásra, a Magkereskedőnő című filmre, ami egy német-romantikus film lesz. Egy hete el is mentünk és még azon a héten hívtak is, hogy a bátyámat és engem fel is vettek!:) Nagyon izgatottak voltunk, Marci hétfőn és pedig tegnap voltam ruhapróbán. Ő nem sokat mesélt, csak, hogy egy ruha nem lett jó rá, így csak egy napra szerződtették! Én fél 1re értem oda tegnap, pedig egyre hívtak, csak ugye a vonat...! Végül csak behívtak. Elég érdekes, kosztümös film lesz! Lesz fűzöm, egy borzasztóan kényelmetlen cipőm és három!!! réteg szoknyám. Emeltet pedig egy vastag sálam és kalapom ami mindig megpróbál megszökni. Fura lesz végigállni a két napot, úgy, hogy a próbát alig bírtam..xD Végül pedig bementem a fodrászhoz, aki besütötte (megégette a fülem), csavargatta, műhajjal feltúrbózta a hajam, majd fél óra elteltével késznek tekintette. A hajam nagyon szép lett, az az egyetlen amiért teljesen odáig vagyok!!:) A furcsa az egész délutánban az volt, hogy mindenki angolul és németül beszélt körülöttem! Én angolul egy kicsit tudok, úgyhogy ha kellett megértettem magam és azt is amit mondtak nekem, de sajnos a németet, amit a legtöbben használtak, sehogysem értem :S De majd kiderül mi lesz. Már nagyon izgatott vagyok a forgatás miatt, de majd arról is írok részletesen Nektek!

7 megjegyzés:

  1. tyű, akkor mi még össze fogunk futni:D statisztaválogatáson forgattunk a revita tv-vel múlt 7en, meg majd a filmfogatásra is megyünk anyagot csinálni:D

    VálaszTörlés
  2. :D én el akartam menni az Asterix és Obelixre, csak nem jött össze:/

    VálaszTörlés
  3. Szija!

    Kitaláltam egy jó ötletet! Nézz be hozzám és ha tetszik akkor kommentelj! :):)

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Na de jó, gratulálok! Milyen a cipőd, hogy annyira kényelmetlen?:D

    VálaszTörlés
  5. Hm...hogy is írjam le...:) Hosszban jó, és ezt el is mondta nekem kézzel-lábbal az öltöztetőnő, csak sajnos széltében naggyon szűk. Szegény korabeli nők...:( Magasított sarkú, kockaorrú, a boka belső felében van fűző.

    VálaszTörlés
  6. Jó volt Dórka!!nagyon élveztem!!!

    VálaszTörlés