2011. június 25., szombat

Mai smink.

Mostanában nem nagyon értem rá gyakorlatilag semmire. De ma nem kellett bemennem dolgozni a rossz időre való tekintettel, így délután kipróbáltam pár új szemhéjfestékemet!:) Ez lett belőle:
És a két termék, amiket használtam hozzá, és be szeretném mutatni nektek:
Catrice Enter Wonderland zöld duója: a kékkel ellentétben, a világos szín itt már sokkal több csillámot tartalmaz! Kicsit nehéz erős színt kicsikarni belőlük, de azért megoldható.
S-he előző kollekciós szemhéjpúder trió: kicsit féltem tőle, mert nem sokat hallottam S-he szemhéjpúderekről, csak a lakkokról, és amit hallottam, az sem volt valami pozitív, de ha már 500 Ft-re le volt árazva, úgy gondoltam, miért ne. Nem bántam meg!!!:) Nagyon szép, erős, tartós színei vannak. Egy gondom van ezzel a hullámvonallal, hogy ha kézzel belekontárkodok, sajnos a másik színbe is beleérek :S De amúgy nagyon megtetszett ez a hármas:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése