2011. június 19., vasárnap

Manhattan-Luxopolis

Pár napja amikor DM-ben jártam megláttam, hogy kirakták a Manhattan új kollekcióját, a Luxopolist. :) A kollekción belül lehet kapni szájfényt, szemhéjpúdert, szempillaspirált és bronzosítót. A szemhéjpúderek nagyon bejönnek, gyönyörű,intenzív és tartós színeik vannak, biztos, hogy fogok belőlük venni:) A bronzosító se rossz, azon is gondolkozom :) A többit nem teszteltem le :( De jöjjenek a képek:
És a bemutatófüzetecskét is lefényképeztem:
Bocsi, hogy ilyen hülyén vannak a képek, csak nem bírtam őket elforgatni :S
Másik dolog amit akkor láttam, amikor MD-ben jártam: TCW szempillakészletek. Egy kicsi és egy nagy!:) A kicsi 1499 Ft, a nagy pedig 1999 Ft. Ha valaki megveszi vagy megvette, írjon róla, hogy milyen!:D

4 megjegyzés:

  1. Milyen találó megoldás swatcholásra! Az őrök nem támadtak le emiatt? A dm-ben folyton követni szoktak...

    VálaszTörlés
  2. Eddig egy elég idegesítő őr volt, folyton zaklatta a páromat ha velem jött, hogy miért van itt, meg miért nincs kocsmában, stb. Folyton jött utánam...:S De most új őr van, akit alig látok :)

    VálaszTörlés
  3. ez a szempillás készletet meg kell szereznem magamnak nagyon megtetszett!

    http://mindennonek.blogspot.com/

    nálam is van egy nyereményjáték ha gondolod jelentkezz!

    VálaszTörlés
  4. fu, engem is érdekelne, hogy miylenek ezek a tcw szettek...:)

    VálaszTörlés