2011. június 9., csütörtök

Mattítókrém.

Pár hete olvastam Livin' Pretty  blogjában a Nívea Visage Young-Control shine mattírókrémzseléről, és eszembe jutott, hogy nekem is van valahol egy polc mélyén, így előkerestem és rájöttem, hogy nagyon szereti a bőröm. Nem is értem, hogy hagyhattam így elkallódni. Sajnos már elég kevés van benne, így gyorsan elszaladtam, és vettem egyet. Nagyon nehezen találtam, már majdnem feladtam a keresést és nagyon szomorú voltam, de aztán Győrben az egyik DMben találtam. De ami a vicc benne, hogy rá egy hétre árazták le. :) Amióta előszedtem, minden nap használom, nagyon jó, tényleg lemattítja a bőrömet és nagyon sima lesz a bőröm. :) Az illata kellemes, krémes. Nagy pozitívum, most így nyáron, hogy véd a káros napsugaraktól.
A régi és az új.
Jó hír! Megjelent az új JOY ^^ Najó, lehet, hogy ez csak nekem jó hír!:) Nivea mini dezodort adnak hozzá!:)

6 megjegyzés:

  1. Én is használom ezt a krémet és nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  2. na ne idegelj. most csináltam képeket a róla szóló postomhoz:D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Az én kérdésem csak kicsit kapcsolódik a témához, remélem nem probléma ha offolok, de itt valószínűleg hozzáértőktől kapok választ. Szóval ugyanebből a termékcsaládból használtam a bye-bye spot! éjszakai krémet, de amikor elfogyott, Garnier Essentials Éjszakai regeneráló krémre váltottam. Így néz ki: http://www.provitamin.hu/pictures/datasheetpics/garnier-arckrem-essentials-ranctalanito-ejszakai-50-ml-44130.jpg
    És ez van ráírva: Természetes összetevőinek köszönhetően intenzíven táplálja és regenerálja a bőrt. Gabonaproteint és növényi olajokat tartalmazó összetétele segíti a bőrsejteket, hogy megújítsák energiaforrásaikat. A bőr tökéletesen hidratált, friss és puha tapintású lesz.

    És a kérdésem végülis az, hogy ezt használhatom én is 18 évesként? Szóval ugye nem idősebb bőrre van? Csak mert a leírás annyira a regenerálásra és megújításra helyezi a hangsúlyt, de nincs ráírva konkrétan, csak az hogy minden bőrtípusra.

    Előre is köszönöm a válaszaitokat:)

    VálaszTörlés
  4. Anyukámnak is ilyen kréme van, és ha épp nincs nálam az enyém, én is használom az övét. Maximum rajtad nem kell nyújtania annyit, de a bőr regenerálódása ugyanolyan fontos 18 éves korban is mint később. De lehet, hogy tévedek, akinek van ellenvetése, szívesen meghallgatom.

    VálaszTörlés
  5. Mennyibe kerül ez a krém? mert már én is szeretnék beszerezni egyet :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! 1600 Ft, de most a DM-ben le van árazva 800 Ft-re!:)

    VálaszTörlés