2011. július 22., péntek

You Rock.

Nagy örömömre, mikor Győrben jártam, már kapható volt ott az Essence új kollekciója, a You Rock. Régebben imádtam a halálfejes mintákat, táskákon, cipőkön, ruhadarabokon, de az már rég volt és kinőttem, de ez a kollekció nagyon tetszik!:)
Két dolgot volt, amit már rég tudtam, hogy kell majd nekem:  frissítő spray és kék körömlakk. A palettáról már annyi rosszat hallottam, hogy reflexből kihagytam, az ajakfilcek nem izgattak, a fésű se annyira. Még gondolkozok, hogy ha legközelebb Győrben járok és kapható lesz, akkor több körömlakkot és talán a szemhéjalapozót is megveszem.
A körömlakknak nagyon bejön a színe, olyan nyárias, világos, egyszeűen gyönyörű!:):)

A spray már nem annyira jó :S Hűsít meg minden, de borzalmas alkohol szaga van, ebből sokkal jobbak az Avonos testpermetek!! De egyvalamire biztos jó! Szemüveg tisztításra!!:) Aznap amikor megvettük, mentünk moziba megnézni az új Harry Pottert 3D-ben, és a szemüvegek borzalmasan koszosak voltak, keresztapukám meg kérdezte, hogy nálam van-e az a lötty, aminek alkohol szaga van, és így lett kipróbálva!:)

2 megjegyzés:

  1. ha szabad tudni... hol laksz Győr környékén?:)

    VálaszTörlés
  2. Komáromban lakom. Csak a keresztszüleim élnek Győrben, és nagyon sokat járok hozzájuk!:)

    VálaszTörlés