2011. július 24., vasárnap

Oriflame.

Egyik barátnőm a tanév végén kezdett el "Oriflémezni", így már nem csak az Avonból, de abból is csemegézek havonta.:) Eddig két dolog volt, ami felkeltette a figyelmemet: egy barackos arcfény és egy oxigénes alapozó.
Az arcfény vagy folyékony highlighter, ahogy a legtöbben ismerik. Vicces, de tényleg finom barackos illata van!!:) A céljának tökéletes, én a szemöldök alá és az arccsontom tetejére szoktam kenni egy keveset és szép fényt ad!:)
Az alapozó, mint már írtam, oxigénnel dúsított. A hátoldalára rá van írva, hogy enyhe bizsergést okozhat, és tényleg okozott!! Én nagyon meglepődtem!:) Egy komoly probléma viszont van vele, nagyon kifényesíti a bőrt, szóval ha valakinek zsíros vagy csak fényes a bőre, nagyon nem ajánlom, így is sok púdert kíván, hogy normális állapotot érjünk el.  Közepes fedőképesség, de púderrel, elég sokáig tartja magát. Pumpás fejű, ami általában pozitívum szokott lenni, de itt sajnos nem :S Nagyon nehezen lehet lenyomni, és ha lenyomja az ember, akkor nagyon sok jön ki belőle.

2 megjegyzés:

  1. Az alapozó igazából nem oxigénnel dúsított, hanem olyan cuccok vannak benne, amelyek segítik a bőr természetes oxigénhasznosítását. Ha a pumpát elfordítod balra, akkor könnyű lesz lenyomni és adagolni is, hogy mennyit szeretnél kinyomni. Ez azért van, hogy el kell fordítani, hogy magától ne nyomódjon ki, ha mondjuk a táskádban tartod. Ha zárt állapotban erőlteted, akkor előbb-utóbb megadja magát és tényleg rengeteget fog kiköpni. Nekem zsíros, fényesedős bőröm van, de szeretem, egy kis púderrel úgyis fixálnom kell és az le is mattítja. Érdekes, mindenkitől hallom ezt a bizsergést, de én sose érzem, lehet, hogy szuperérzéketlen a bőröm?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Az oxigénes részt lehet, hogy elnéztem, de hülyének azért nem kell nézni :P elfordítottam, és úgy is nagyon nehezen lehet lenyomni! A fényesedésről a saját tapasztalatomat írtam le, nekem is fura volt, mert száraz a bőröm és még sose nézett még ki így rajtam alapozó. Kitudja milyen bőr az, ami érzékeli ezt, nekem is nagyon érdekes volt, azt hittem, hogy csak valami reklámfogás ez a "bizsergető érzés", de mégis... :)

    VálaszTörlés