2011. július 5., kedd

Tegnapi sminkem

Tegnap, úgy gondoltam, kipróbálom két nemrég vásárolt szemhéjpúderemet. Hát ez lett belőlük:
Amiket használtam hozzá:
És a két szemhéjpúder, amit nemrég vettem:
 A Manhattan szemhéjpúderben nem véletlenül bíztam, az eddigiek is nagyon szépen pigmentáltak és tartósak, és ez sem különbözik!:) Leárazva vettem Győrben, most több Manhattan szemhéjpúder is le van árazva!
Nemrég meglepődve vettem észre, hogy Győrben, a Duna-centeri DM-ben Essence pult lett, és még milyen meglepetés volt, hogy ott lehet kapni a Whoom Boom kollekciót!!:):) Rögtön le is csaptam erre a szemhéjpúderre. Nagyon szép sötétkék, kis csillámokkal:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép smink, szeretem a kéket Whoom Boom szemhéjpúder nagyon tetszik, körbenézek hát ha találok valahol!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kis kombináció.:)

    VálaszTörlés