2011. július 20., szerda

Visszatérés.

Elég sok minden történt velem mostanában, többek között megkezdődött itt Komáromban az új Asterix és Obelix film forgatása, amin mint statiszta veszek részt. Izgalmas látni, hogy csinálják a filmet, de közben borzasztó fárasztó is egész nap a napon ülni és egy jelenetet vagy 10-15x felvenni. Hétvégén családdal megnéztük a Harry Potter befejező részét, nekem nagyon bejött, amúgy is szeretem a Harry Pottert mint filmen, mint könyvben, de ez egy tényleg jó lezárás volt, sokat lehet sírni rajta. Az elmúlt hetekben elég sok sminket sikerült beszereznem, tesztelgettem őket  és az elmúlt két éjjel azokat fényképezgettem. Úgyhogy szép sorjában írogatok majd róluk.
Ebben a bejegyzésben két szemhéjpúder palettát mutatok be:
1, Ombia Cosmetics négyes szemhéjpúder palettája:.
    Már rég ki akartam próbálni, de mindig lebeszéltem magamat róla. Aki nem ismerné, az Ombia sminkeket az Aldi nevű bevásárlóláncban lehet kapni. Ebből a négyesből lehet más színkombinációban is kapni, és van még szempillaspirál, szájfény, rúzs, pirosító és alapozó. Szerencsére kellemesen csalódtam benne, mint a négy szín nagyon puha és gyönyörűen pigmentált. Sajnos egy szín közben elmászkált, de egy kis alkohollal rendbe hoztam.
2, Manhattan kettes szemhéjpúder paletta
    Aki szokta olvasni a bejegyzéseimet, tudja, hogy nagyon szeretem a Manhattan szemhéjpúdereket és amikor látok egyet leárazva, rögtön le kell rá csapnom :) Így történt ezzel a duóval is :) Két szín ami megtalálható benne: lila és szürke. Szépen pigmentált, puha darabok, mint azt már megszokhattuk a Manhattan szemhéjpúderektől. :)
És a smink amit készítettem velük:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése