2011. augusztus 24., szerda

Essence&Astor

Az Essence leárazások sajnos a nyaraláson kezdődtek el, és ott csak a sima egyes pult van :( Lehet hétvégén megyek Győrbe, és akkor megnézem mi van még készleten. A Catrice is érdekel, de az egyáltalán nem volt Balassagyarmaton:( Na de amit sikerült (többek között:))
Essence-04 oh-so-cute
Ahogy így nézegetem, egy matróz-sminket tudok velük elképzelni :) Nekem eddig a quattro szemhéjpúderek közül csak a 05 to-die-for van meg, és azt nagyon szeretem, nappali visszafogott sminket könnyű belőle csinálni, és a sötétebb barnát pedig a szemöldököm formázására használom. És szerencsére ebben sem kellett csalódnom, szépen pigmentált, erős színek :) Kicsit csillámosak, na de annyi baj legyen :)
Az Astor termékek is le vannak árazva. Valószínűleg az első napokban sikerült betévednem ott a Rossmannba, mert pár napra rá már alig volt Astor és amúgy Essence leárazott termék is :)
Három rúzst kaparintottam meg, az egyiket véletlenül úgy, hogy már van egy olyanom itthon, de nembaj, mert nagyon szeretem és nemgond, hogy kettő van belőle :)
201-Simply Red
106-Frosted Satin
103-ennek nem találtam a nevét :(
Rúzs sose szokott sokat a számon lenni, szóval nem tudom, hogy mennyire szárítaná a számat..! Azt írja, hogy vitaminnal és kollagénnel van ellátva. Mindhárom nagyon puha, könnyen elgongozható a számon!:) Nagyon szép, élénk színűek. Azt hiszem 300 vagy 400 Ft/db az áruk. Nagyon megérik az árukat, még ha ilyen olcsón hozzájuk lehet jutni :):)



1 megjegyzés: