2011. augusztus 2., kedd

Nyaralás:)

Ma este indulunk Balassagyarmatra, ahol 3 hetet fogunk eltölteni :) Nagyon szeretek oda járni, amióta az eszemet tudom, minden nyáron oda mentünk nyaralni a családdal. Úgyhogy a nyári szünetem előtti utolsó bejegyzésemet írom most :( Ebben a bejegyzésben be mutatom nektek, hogy szépségápolás területén én mit viszek. Sajnos csak elég felületesen, mert ma kezdtem pakolni és még most sem jutottam a végére, így lássuk én mit viszek magammal:
Ebbe a táskába pakoltam az összes "neszeszeres" cuccomat!:)
 A táska tetejébe csak bedobáltam egy csomag vattakorongot és az ecseteimet az Avonos tárolóban.
Sminklemosó, tonik, arckrémek, kézkrém
Samponok, balzsam, dúsítópor, arctisztítók, hajgumik, ragtapasz
Alapozók, púder, korrektor, highlighter, bronzosító, szájfények, rúzs, sok-sok szemhéjpúder, szempilla-göndörítő, szempillaspirál, tusfilc, TCW mindenes :)
Még egy neszeszer van a táskámban, abban lakkok, lakklemosó, körömmatrica és hasonlók vannak.

A táska elsejében lévő zsebbe raktam még: hajlakkot, hővédőt, hajvasalót, dezodort, babapopsitörlőt.
 
PluszPluszPlusz!!!!!:):):)
Pénteken rendeletem és ma délelőtt már meg is érkezett a Sleek- Oh So Special:):):) Úgyhogy őt is bepakolom!!!:):):) Majd ha visszatértem tesztelem, és még vagy ezer dolog van itthon, ami még tesztelésre vár :)
Ha véletlenül csoda történne, és nyernék egy nyereményjátékon, legyen szíves és vegye figyelemben a játék vezetője, hogy nem tudok internethez jutni :S max 1x-2x a nyaralás során :S Előre is köszönöm, és mindenkinek nagyon jó Augusztust, sok jó bulit, és szép sminkeket!!!:) Puszi





3 megjegyzés:

  1. Érezd jól magad :)

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlóképp járok nyaralni:D Ha van kedved, nézz be hozzám is, igaz,még nincs fent sok bejegyzés, de automatikusan frissülni fog (következőnek aug 12.-én 5 óra körül;) ) :
    http://parafeminas.blogspot.com/

    VálaszTörlés