2011. augusztus 23., kedd

Sleek- Oh So Special

Mikor eldöntöttem, hogy rendelni fogok egy Sleek palettát, már nagyon sok tesztet láttam róluk, ezért nagyon nehéz volt eldönteni, hogy nekem melyik is kell. Végül azért döntöttem az Oh So Special paletta mellett, mert ez pont az a paletta, amiből lehet nagyon szép visszafogott nappali sminket is készíteni, de lehet vad esti sminket is :)
Jó döntés lett, mert akkor sem és most sem érzem magamban, hogy élénk színű palettát szeretnék, mint a Curacao vagy az Acid, de ez csak most van bennem, kitudja mi lesz a jövőben és mikor lesz kedvem hozzájuk, mert abban teljesen biztos vagyok, hogy azok is gyönyörűen pigmentált színek lennének!:)
Amilyen "okos" vagyok, pont pénteken rendeltem meg, és még aznap este írták, hogy hétfőn postára adják és kedden kapom meg. Ezzel csak annyi probléma, hogy kedden indultunk nyaralni, de szerencsére még délelőtt megérkezett :) Be volt jól csomagolva puficsomagolásba és egy borítékba. Vicces, mert nagyobbra számítottam, és először meg is lepődtem, biztos ez az amit én rendeltem? De tényleg az:):)Rögtön fel is mentem Swatchokat készíteni és meg kellett állapítanom, hogy életem egyik legjobb döntése volt megrendelni ezt a palettát :)
Úgyhogy, aki gondolkozik, hogy rendeljen-e Sleek palettát, rögtön csapjon le arra ami tetszik neki, sose fogja megbánni :)

2 megjegyzés: