2011. augusztus 22., hétfő

Újra itt!:)

Megérkeztem egy kellemes "kis" nyaralásból!:) Néha tudtam olvasni a blogokat, de sajnos nagyon ritkán :( Bejegyzésről pedig nem is reménykedhettem.. De most,  hogy itt vagyok pár képpel bemutatom, hogy miket sikerült zsákmányolni a nyaralás során, és köztük van még néhány dolog amit 1-2 nappal az indulás előtt vettem.
És aminek nagyon örültem amikor hazaértem: két jó dolog is várt itthon.
Az egyik, hogy elértük az 50. rendszeres olvasót, aminek nagyon-nagyon örülök:):)
A másik jó hír pedig, hogy Zsófitól megkaptam az első díjamat:):)

Top 10 award!

Nagyon-nagyon köszönöm Zsófinak!!:):)
Szabályok:
1. köszönd meg annak a személynek, kitől kaptad, és linked az oldalát
2. tedd ki a díj logóját az oldaladra
3. készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. add tovább a díjat 10 bloggernek és tudasd velük

Kedvencek:
1. Sleek: Oh So Special paletta
2. Essence körömmatricái
3. Garnier korrektor
4. Szempillagöndörítő
5. Max Factor alapozók
6. Astor rúzsok
7. Manhattan bronzosító és összes szemhéjpúdere
8. Essence Studio Nails fedőlakk
9. Carmex
10. Csokis arcmaszk


És akiknek továbbadom: 
Úgy látom, hogy már mindenki megkapta, így nem is szaporítom a szót. Minden egyes bloggerína megérdemli!!

8 megjegyzés:

  1. egy ember aki vesz eredeti dvd-ket:O pacsi:):) az a piranha az egyik legjobb zs-kat film. :D

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az eredeti DVD-ket:) Nagy gyűjteményem van belőlük :) Az új Piranha se egy nagy dobás, kíváncsi vagyok ez mennyire fog elborzasztani!:)

    VálaszTörlés
  3. helyeshelyes. támogatom az ilyet. :) (ugye, hogy tök jó amikor így sorakoznak a polcon?:D:D) ez amúgy viccesebb, mint az új.

    VálaszTörlés
  4. Óóóó, imádom nézegetni őket, csak már alig férnek el :) Már alig várom, hogy megnézhessem, csak meg kell vele várni a barátomat :)

    VálaszTörlés
  5. az astor rúzsok melyik árnyalatok? köszi :)

    VálaszTörlés
  6. A Dolores nagyon jó!!! Főleg a kakis rész ;)

    VálaszTörlés
  7. Mostanában kezdtem el olvasni Stephen Kingeket, és az Alexandrás leárazáson kötelező volt beszerezni egy darabot!:) Most épp A rémkoppantókat olvasom :)

    VálaszTörlés