2011. szeptember 8., csütörtök

Amikor a DM-ben az új Essence dolgokat néztem meg, nem felejtkeztem meg a többi sminkes polcról. Az Essence polcán a trendkiadások helyén most a leárazott termékek voltak, bár már nem sok mindnek, én csak egy dolgot találtam ott. Vicces mert nem is tudtam, hogy ez a termék is ki lesz vonva, de rögtön lecsaptam rá, hisz 300 Ft-ért 4 szín nagyon jó ár!!:D Ez a termék pedig:
Essence- 03 vamp it up
Elég vegyes színek, én nem egy sminkben képzeltem el őket már akkor sem, hanem, hogy majd külön külön használom fel őket, de végül is lehet belőle egy jó kis bohókás sminket csinálni !:)
Már sok újat nem tudok elmondani róluk, hisz tipikus Essence szemhéjpúder. Jól pigmentált, szép színek. A tipikus quattro-tok!:)


3 megjegyzés:

  1. Hát ezek a színek nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az Essence quattro tetszik a legjobban mind közül.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. such nice colours! exited to use them!? I surely would!!

    VálaszTörlés