2011. szeptember 7., szerda

Essence-DM különkiadás

Nemrég a DM-ben járva fedeztem fel az Essence külön pultját, vagy fél órát töltöttem ott, és még fogok is vásárolni onnan dolgokat :D Ezt a két dolgot sikerült beszereznem:
Az első dolog amit vásároltam az az I Love Extreme szempillaspirálja. A feje miatt tetszett meg, mert az olyan naagy :D az ember elhiszi, hogy tényleg hosszú szempillái lesznek tőle :) És így lett. Amióta megvettem, csak ezt használom, és nagyon jó!! Hosszú szempillákat varázsol, ráadásul nem is csomósítja :) Egyetlen hátránya a nagy fejnek, hogy nem ér el mindenhová :S De amúgy szerintem egy tökéletes szempillaspirál, ráadásul azt hiszem csak 700 Ft vagy kb ennyi :)





A másik dolog amit akkor sikerült megvásárolnom az a Stay All Day elnevezésű krémes szemhéjfesték. Sokáig csak a itthon tesztelgettem, így úgy amúgy, alappal, alap nélkül, úgy hogy ő az alap és ilyen tekintetekben tökéletes, ha nincs alatta alap, akkor sem mászkál el :) De a lényeg, hogy csak ma reggel jöttem rá, hogy tusnak is tökéletes és a suliba úgy  húztam ki vele a szemem. Suli után úszni mentem, és még a klóros vizet és utána a szaunát is kibírta :):):) És ezek után kijelentem, hogy szerintem a másik két színt is meg fogom venni, de a feketét biztosan!:)
Úgyhogy aki még nem nézte meg ezt a kollekciót siessen, mert ilyen tökéletes dolgokat ritkán lehet kapni. Ráadásul van ott még por állagú tus, holografikus szájfények, körömlakkok stb, szóval mindenki találhat olyat ami tetszik neki :)
Amúgy bocsi, hogy ilyen ritkán van bejegyzés de a suli mellett most nehéz :S De próbálok minnél többször írni ;)
Puszi

3 megjegyzés:

  1. Én is pont ezt a krémes szemhéjfestéket vettem meg és nagyon imádom.:) Kár, hogy sokaknak nem jön vált be.:/
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. én imádom a krémes festékeket olyan jó velük dolgozni:)és valóban nagyon praktikus.

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű ez krémes festék :)

    VálaszTörlés