2011. szeptember 12., hétfő

Essence-You Rock

Tudom-tudom, már régi kiadás, de csak most jutottam el idáig. Ebből a kollekcióból egy körömlakkot már bemutattam, amivel nagyon elégedett vagyok máig is!:) Most másik két terméket szeretnék bemutatni.
Az első a 01- let me in rose ajakfilc. Akkor azért vettem meg a világosat, hogy ha elégedett lennél  vele, akkor megvenném a sötétet. De ez is annyira besötétedik, hogy nem is akarom a másikat. Viszont a tartósságával semmi gondom, sőt, ezenkívül egy NYC ajakfilcem van (egyszer odáig is eljutunk:)), és abban akkorát csalódtam, hogy nem is akartam több ajakfilcet, de ez az Essence megérte az újabb próbát!!:) Mindent túlél, és csak órák után vehető észre a kopás, az is egyenletesen!:) A kupakja teljesen jól záródik nem akar lejárni.:) És hát a halálfejek!:)O.o
A másik a 01-rock chick's base szemhéj alapozó.  Elég büdi :s De tényleg hatásos, a színek sokkal élénkebbek  és azért tartósabbak is, bár ezt a fajta tartósságot a házi-készítésű alappal is el tudom érni és még csak nem is büdi. Annyiban nagyon jó, hogy az ember megy valahová, akár nyaralni, akár nem tud othon sminkelni, hanem csak ott ahová megy, ezt be lehet dobni bármilyen kis táskába, hiszen olyan kis picike:) És semmi baja sem lesz, nem fog kinyílni vagy valami, mert jó kis csavarós aplikátora van!:) A külsőjét továbbra is dicsérem, nagyon jó ez a halálfejes kinézet!:)




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod, követőd is vagyok ! :))
    Én pont ezen a szemhéj alapozón gondolkozom, örülök, hogy írtál róla.
    Én nem rég kezdtem el egy ilyen blogot vezetni, úgyhogy ha gondolod, nézz be hozzám: www.nnorii.blogspot.com
    Puszi!(:

    VálaszTörlés