2011. szeptember 20., kedd

mini Colorama

Ma két Maybelline körömlakkot fogok bemutatni. Nekem már régebben is voltak ilyen lakkjaim, még az IM-hez adtak nagyon régen :) De mostanában rám jött a körömlakk-mánia és nagyon sokat vettem. Az első colorama a 3-Tutti Fruitti. Még Balassagyarmaton vettem, és akkor teljesen beleszerettem, de később, amikor itthon először festettem ki vele a körmeimet kicsit csalódtam. Azt hittem erősebb fedése lesz, de kicsit inkább fedőlakknak tűnik. Halvány lilás-rózsaszínes fedése van benne csillámokkal. A tartósságáról nem sokat tudok mondani, sőt, a mostanában egyiknek sem tudok majd mondani, mert az Essence BTGN fedőlakkját használom, és azzal minden kibír min. egy hetet:D
A másik colorama lakk a 80-Electric Blue. Vele a Müllerben találkoztam amikor épp a sminkes pultoknál köröztem hátha látok valami jót, és szembe jött egy állvány amin leárazott mini colorama lakkok voltak, és egy kis kutakodás után megtaláltam Őt.:) Ez az ég kék szín rögtön elvarázsolt, ráadásul leázrava is, kötelező volt megvenni :):):)

3 megjegyzés:

  1. Váá,ez a kék KELL! nem is tudom hogy ilyen szép *-*

    VálaszTörlés
  2. Áh, a kék szuper!
    A Tutti Fruitti nekem is megvan, de már az üzletben sejtettem, hogy fedőlakként fogom bevetni, úgyhogy nem csalódtam nagyot.
    Én egy a tiedhez hasonló kék fölött szeretem használni, különleges fényt ad neki, esetleg próbáld ki úgy.:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, lehet, hogy ki fogom úgy próbálni!!:)

    VálaszTörlés