2011. október 5., szerda

claire's

Az elmúlt hetekben betegség miatt kis kihagyást kellett tennem, de most újult erővel vetem magam a bejegyzésekbe. Nemrég nyílt meg a Győri Árkádban a claire's nevű üzlet, ami mellett nem lehet csak úgy elmenni. Amikor bemegy az ember, úgy érzi mintha a női mennyországban lenne :) Minden tele ékszerekkel, sminkekkel, körömlakkokkal, harisnyákkal, táskákkal.. szóval minden ami kell :) Az eladók is készségesek, ajánlgatják az akciókat, segítenek ha kell! Én csak egyszer jártam ott, akkor több dolgot is kinéztem magamnak, de csak egy körömlakkot hoztam haza. Körömlakkból is óriási választékuk van: vannak egyesével, csomagban, műköröm, matricák stb :) Én akkor már régen akartam töredezős lakkot, és ott rá is találtam az igazira!:) Kb 1500 Ft körül lehet. Aki arra jár, mindenképpen nézzen be, még ha nem is vesz semmit! Már nézelődni is egy álom ott!:):):)
Sötét körömlakkon lett lefényképezve, de ha kinagyítod, akkor lehet látni a töredezettséget!
Itt az oldal linkje, kis előzetes!;): http://www.claires.com/store/index.jsp

2 megjegyzés:

  1. Love love Claire's bail polish :) hope u can follow back britters89.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nice color, I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    VálaszTörlés