2011. október 16., vasárnap

NOTD

Hát ekkorát rég csalódtam körömlakkban. Jól kezdődik, mi? Már két hete tervezgettem, hogy milyenre fogom kifesteni a körmöm, de sose jutott rá idő! De most pénteken végre időt tudtam rá szakítani Végső állomás 5 nézése közben. Elkezdtem a szokásos manikűrözést: körömreszelés, polírozás, ápoló lakk majd jött maga a szín. Általában már az első réteget is szoktam igazgatni az ecsettel, és ezzel még sose volt gondom, de most... Ragadt a körömlakk, így már az első réteg is kínszenvedés volt, aztán a többivel is megküzdöttem, végül nagy nehezen megszáradt úgyhogy végre rákenhettem a csillámos fedőlakkot...
Pedig csak jókat hallatom a H&M körömlakkjairól, azért is vettem meg ezt a négyest amiben van ez a sárga, egy világos kék, egy halvány zöld és egy narancssárga. Remélem a többi nem lesz ennyire borzalmas állapotban és használhatóbbak lesznek :S:)


1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy ilyen rossz a minősége, pedig nagyon tetszenek a citromsárga körömlakkok. :/

    VálaszTörlés