2011. november 11., péntek

Első próbálkozásom a műszempillával

Kb fél éve, hogy vettem az egyik helyi fodrászkellékesnél műszempillát. A dobozban ugye volt a két műszempilla és ragasztó. Mindenképpen olyat akartam amiben van ragasztó! Hát amit megtapasztaltam vele...borzalom, az a ragasztó semmire sem jó!!!! Akkor fel is adtam egy időre, majd nyár végén vettem a DM-ben, próbaképpen, hátha jó lesz, de akkor nem mertem kipróbálni. Végül úgy két hete adtam rá a fejem, hogy kipróbáljam. A DM-es ragasztó már elsőre is pozitívumnak tűnk, mert legalább folyt és nem egy tömbbe állt össze, mint az előző, de nem a vele egy csomagban lévő tincsesekkel próbáltam, hanem az előzőben lévő sorossal, és nagyon jó lett!:):) Miután ráraktam vártam egy kicsit, és húztam rá tusvonalat, hogy ne legyen olyan feltűnő!
Műszempilla nélkül
Műszempillával:)
A műszempillák
A felső tincses fölött van a jó ragasztó! Az alsón lévő ragasztón pedig látszik, hogy borzalmas...brr...:S



4 megjegyzés:

  1. i like it! i think it looks beautiful! i definitely need some falsies. :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól áll a műszempilla, remélem tartósabb lesz mint az utolsó képen, ott mintha pici telválna a szemedtől. De amúgy tényleg szép.

    VálaszTörlés