2011. november 25., péntek

Essence-blue addicted

A három extra csillogó essence lakkból már kettő megvan, ma a blue addicted nevűt szeretném megmutatni nektek. A másik ami megvan az a time for romance, amit pár hete használtam, de sajnos elfelejtettem lefényképezni. Abba beleszerettem akkor, és ezért is vettem meg ezt, de sajnos nem annyira  jó mint az előző, ez nem csillog annyira szépen :( A harmadik, a make it golden egyáltalán nem is vonz, nem tetszik! Amúgy maga a lakk jól tartja magát, vasárnap lakkoztam ki vele a körmeimet, és csütörtökön fényképeztem le. És elég nehéz is volt lemosni, ami amúgy szinte az összes csillámosra igaz :) Azért fogom még használni, meg oké, hogy jobb a piros, de azért lássuk be, ez is nagyon szép lakk :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :)
    A Time for Romance-re is kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez rettentően tetszik! Azok a csillámok, ahw *.*

    VálaszTörlés
  3. Majd csinálok a Time for Romance-ról is bejegyzést!:)

    VálaszTörlés
  4. Ma megvettem én is ezt a Blue Addicted színű lakkot :D Már ki is festettem vele a körmöm :))

    VálaszTörlés