2011. november 20., vasárnap

Essence-Vampire's love

Nemrég a Müllerben jártam, és nagy örömömre már ki volt rakva az új Essence kollekció!:) Rögtön le is támadtam, a párom kicsit se nézett hülyének, ááá:) Először is a parfümöt próbáltam ki, de nekem nagyon nem jött be, túl erős az illata szerintem :S, de mindenki maga döntse el, hogy áll hozzá :) A palettával úgy voltam, hogy tetszik, de már annyi szemhéjfestékem van itthon..., de az nem zárja ki, hogy lehet, még megveszem :) A szempilladúsító port meg se néztem, az egyáltalán nem csigázta fel, és nem hiszem hogy valaha felcsigázná az érdeklődésemet! Na púderből meg aztán még annyi van itthon, csillámos is :D úgyhogy az se lesz az enyém!:)
Na de jöjjenek, amik hazajöttek velem:
Ebben a bejegyzésben a körömlakkot szeretném bemutatni! Kettő között gondolkoztam, a 01 Gold Old Buffy és a 02 Into the Dark, végül az utóbbit vettem meg, de lehet hogy még lesz egy köröm, mert még mindig izgat a Gold Old Buffy és a 03 True Love is :) Ahogy hazaértem rögtön kilakkoztam vele a körmöm, és nagyon megörültem, mert egy jóféle lakkal állunk szembe, könnyű felkenni, már egy rétegben is szép, de biztos ami biztos mindig 2 réteget kenek!:) Azon kicsit meglepődtem, hogy az üvegben és a tesztképeken, amit eddig láttam róla, sokkal világosabb, az én körmömön viszont elég sötétkék, na de annyi baj legyen vele :) Így is teljesen beleszerettem!!:)


1 megjegyzés: