2011. november 1., kedd

Októberi kedvencek

Gliss Kur-Hajregeneráló balzsam: mióta használom, sokkal puhább és fényesebb a hajam. Szerintem nem vagyok egyedül abban, hogy nem mindig jutnak eszembe dolgok, mint például befújni a hajam, de így néhány kihagyással is hatékony :)
Bond Gilr 007-parfüm: már elég régóta megvan, látszik is rajta a használat :) Minden egyes illattal össze tudok kötni egy-egy eseményt, vagy helyet..stb; ezzel a parfümmel az Alkonyat könyvváltozatát kötöm össze, mert mikor megkaptam pont azt olvastam.:)
Essence-my skin frissítő arctonik: az illatába szerettem bele, amúgy mint tonik inkább csak nyáron szeretem, télen valószínűleg visszaszokok a Clean & Clear tonikomra.
Avon-Naturals Gránátalma és mangó energizáló tusolózselé: szerintem mindenki megtalálhatja az Avon Naturals tusfürdők közül a leginkább hozzá illőt! Fantasztikus az illatuk, imádok velük fürödni!!:)
Neutrogena-Visibly Clear Spot Stress Control- bőrradír: azért szeretem, mert nem szárítja ki a bőrömet, mindennapos használat mellett sem.:) Sokkal puhább a bőröm mióta használom.
S-he-XXL szempillaspirál: erre nem azt mondom, hogy a kedvencem, de ezt használtam a legtöbbet a hónapban, mert visszafogott, suli szempillának tökéletes. Drámai hatást ne várjunk tőle.
Essence-Fix&Matte- áttetsző porpúder: nem tudom miért, de nagyon bírom a dobozát.:) Nem nyílik ki az ember táskájában, és nagyon kellemes használni!:)
Bourjois- healthy mix-korrektor: egyik nap hirtelen kifogyott az előző korrektorom, úgyhogy amikor még ezen a héten elugrottam Győrbe, a Müllerben körülnéztem, és ez tűnk a légbiztatóbbnak.:) Azóta folyamatosan ezt használom, imádon!!! Főleg a jó kis gyümölcsös illatát!!!:):)
Fülbevaló: a Tescóban vettem, mellette még két fülbevalóval, de ez a kedvenc közülük:) szép zöld :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése