2011. november 23., szerda

Vampire's love-ajakszínező

A harmadik dolog amit beszereztem a Vampire's love kollekcióból, az egy ajakszínező. Sokat gondolkodtam, hogy melyiket vegyem meg. Végül is rájöttem, hogy a legjobb döntést hoztam, hisz a másik elég lilás, ami nem hiszem, hogy illett volna hozzám. Viszont ez, a 02 true love nagyon szép, igazi jó kis vöröses szín :) Teljesen beleszerettem. Hatásra egyáltalán nem mondható szájfénynek, olyan mint az ajakfilcek. Miután felkeni az ember, egy idő után beszívódik és egyáltalán nem fog :) a párom nagy örömére :D A szín nem annyira tartós mint egy jó minőségű ajakfilcnél, de azért ez is fennmarad pár óráig :) Sajnos eléggé ki van száradva a szám, így azon csak immel-ámmal tudtam megfigyelni a kopást, a száradást meg sajnos semennyire :S

1 megjegyzés: