2011. december 23., péntek

Karácsonyi Tag

Pár napja olvastam el Made in Beauty blogján a Karácsonyi Tag bejegyzését, és megtetszett! Rögtön tudtam, hogy én is ki akarom tölteni!!:)

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Egyértelműen csomagolópapír!!:) Imádom csomagolni az ajándékokat, tervezgetni, hogy melyiket hogyan borítsam be.:)
Igazi vagy műfenyő?
Igazi! Az elmúlt pár évben gyökereseket vettünk, ami karácsony után kiültettünk  a kertbe, de én  jobb szeretem az igazi, nagyon, gyökér nélküli fát, annak még az illata is jobb, és jól tele lehet pakolni!:)
Mikor díszíted fel a fát?
24-én délelőtt, apukámmal, nővéremmel és a bátyámmal, plusz pár éve már a nővérem férje is besegít :)
Mikor bontod le a fát?
Évek óta nem láttam a fa lebontását, valahogy sosem vagyok itthon akkor.
Szereted a tojáslikőrt?
Igen, nagyon!!!:):):) Régebben anyu csinált is karácsonykor jó kis házi tojáslikőrt, de mostanában nincs rá ideje :(:(
Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Ezen sokat gondolkoztam és arra jutottam, hogy a Hamupipőke videokazetta :) Miután megkaptam, folyton azt néztem!:)
Van "Betlehemed"?
Nincs, egyszer csináltunk anyukámmal és a nővéremmel mézeskalácsból és tejszínhabból. De minden évben 24-én este elmegyünk a templomba, és ott megnézzük a karácsonyi műsort.
Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A párom ajándékain sokat szoktam gondolkozni, viszont idén könnyű dolgom volt, két dolog is járt a fejemben, és mivel csak egyet találtam meg, az lett!:)
Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Talán apukámnak, ő bármilyen barkáccsal kapcsolatod dolognak nagyon tud örülni!:)
Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Volt ilyen, de szerintem mindenki tudja, hogy ilyenkor csak kedvesen kell mosolyogni és szépen megköszönni, és nem a lelkünkre venni.
Elektronikus vagy postai képeslap?
Nem szoktam képeslapot küldeni, de ha ezt tenném, biztosan postai úton küldeném!:)
Kedvenc karácsonyi film? 
Reszkessetek betörők 1, 2 - sajnos mindig olyan időpontban van, amikor családdal vagyok, így mr rég nem láttam végig. Na de idén :) Párom letölti, és nyugiban meg tudom nézni!:)
Igazából szerelem!!!!:)
Mikor kezdesz vásárolni?
Amikor eszembe jut, hogy hoppá, mindjárt itt a karácsony :) Volt olyan ajándék, amit a párom tegnap rendelt meg és ma mentem érte, szóval van amit nagyon az utolsó pillanatban.
Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem!
Kedvenc karácsonyi étel?
Sajtos pulyka, minden mennyiségben :)
Színes vagy sima fények?
Mindkettő!
Kedven karácsonyi dal?
Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Itthon, a család többi tagja jön ide!:)
Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Nem tudom :$:) Nem rémlik...
Mikor nyitod ki az ajándékokat?
24-én este, miután hazaértünk a templomból és énekeltünk :)
Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Mindenki feszült :S Bármi történik ugranak :S

Akinek van kedve töltse ki!:)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése