2012. január 26., csütörtök

Az első MAC termékem!

Még karácsony után, az Arénás túra során végre, életemben először, jártam egy MAC boltban:):):) Teljesen odáig voltam. Amint beléptem, az egyik csak odajött és nagyon segítőkész volt. Lényegében paint pot-ot akartam, de egy pirosítót is megnéztünk, mert azok is nagyon érdekeltek, így már az is megvan, hogy mi lesz a második MAC termékem majd a jövőben:)
Nézegettük a több paint pot-ot is, de végül a a legvisszafogottabb, a painterly mellett döntöttem. Szegénynek már aznap volt annyi eseménye, ami egy életre elég, meg véletlenül ráborult a kávé, ami inkább csak a dobozon látszott meg, amúgy semmi kár nem esett benne:)
Még mielőtt megvettem volna, már beleszerettem a kinézetébe, vagyis az üvegcse és a fekete műanyag kupak összességébe:) Olyan kis aranyos, ráadásul annyi van benne, ami talán egy életre is elég!
Nagyon sokat használom, a szememre mint alap, vagy van amikor csak őt rakom fel, hogy kegyen egy kis halvány színe a szemhéjamnak. A másik amire még nagyon szeretem használni, az a semem alatti karikák eltüntetésére:) Tökéletes korrektor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése