2012. január 3., kedd

Decemberi kedvencek

L'oreal Elnett Satin-Hajlakk száraz hajra: erről a hajlakkról először Mártinál olvastam, akkor kissé csalódott voltam, hogy Magyarországon nem lehet kapni, úgyhogy amikor megláttam a győri Müllerben, nagyon megörültem. száraz hajra való, és tényleg nagyon jó, nem nehezíti el a hajamat, és nem is érzem tőle szárazabbnak a hajam!:)
Csokis szívószál: no comment^^ bennem van a gyerek:)
Büszkeség és balítélet meg a zombik: karácsonyra kaptam ezt a könyvet, és nagyon szeretem. Az eredeti kötet még nem olvastam, de nem állhat tőle messze, hisz ebben is csak fel-fel tűnnek a zombik, legalábbis eddig, és inkább a romantika van a középpontban.
Garnier-BB krém: róla később lesz szó a blogban:)
Essence-I love szempillaspirál: ITT már írtam róla, a véleményem nem változott. Ezt használom leggyakrabban!
Essence tusecset: fantasztikus egy darab, egyértelműen 'Must Have' !!
Manhattan-gél állagú szemhéjtus: róla is később fogok írni ;):)
Ombia-testradír: imádom!!!! Az ALDI-ban lehet venni, szóval elég olcsó termékről van szó, de fantasztikus!:)
Szempillagöndörítő: valahogy rákaptam ebben a hónapban, sokkal szebb és feltűnőbb a szempillám ha használom!:)
Essence-Circus circus körömlakk: tegnap mutattam be ITT, nagyon jó körömlakkról van szó, mint minőségileg mint színileg!:)
Baglyos nyaklánc: ha nem találod, elárulom, ott lóg a könyvön:) A nővérem karácsonyra baglyos nyakláncot kért, és miközben neki válogattam, magamnak is találtam egy tökéleteset!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése