2012. január 24., kedd

Mai haul

Ma benéztem a városba, hátha lehet már kapni az új Essence kézkrémeket, mert már múlt héten is kerestem, de nem találtam őket:(  Ma viszont szerencsével jártam:D Plusz megnéztem a 299 Ft-ra leárazott Essence termékeket. Végül a leárazottak közül csak egy szájfényt vettem, a kézkrémek közül pedig az epreset!
A szájfény a Rock on nevet viseli. Nem tudom mi jött rám, amikor kiválasztottam, hogy őt akarom. Nem szoktam ilyen sötét szájfényeket venni, de most elhatároztam, hogy kell :) Még van egy-két dolog amit kinéztem, de sok minden itt Komáromban nem kapható, így majd Győrben próbálok szerencsét.
A kézkrémekből mind a hármat megszaglásztam, majd úgy döntöttem, hogy elsőnek ezt veszem meg, de tuti, hogy a többit is meg fogom!! Most is csak szagolgatom a kezem, tisztára mint egy fincsi epres süti O.O
A kézkrémek mellett van egy süti alakú cetli, amiben egy epres-süti recept van, nyami:)
Végül pedig csak egy aranyos hangszórót szeretnék nektek megmutatni! A Tescoban vettem olyan 2300 Ft-ért. Pandában és nyusziban kapható :)

6 megjegyzés:

  1. Én is csak egy körömlakkot vettem az akcióban :] Cuki a hangszóró

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem a krémeket, és sokkal jobb az illatuk felkenve, mint a tubusból szagizva :)

    VálaszTörlés
  3. Én csokis-málnás krémet vettem, de ez az epres is tetszett nagyon.. lehet veszek majd olyat is :D

    VálaszTörlés
  4. jaaaj de édes ez a hangszóró. O_O
    Amúgy Usb-s ugye? hm.. lehet beszerzek egy ilyet én is. :D

    VálaszTörlés