2012. január 12., csütörtök

Manhattan krémes szemhéjtus

Már régóta szemezgettem a krémes szemhéjtusokkal, és karácsony előtt meg is vettem a tökéleteset:)  Sokáig Essencet akartam venni, de valahogy a tesztek nem biztattak arra, hogy vegyem meg, ráadásul ennek a kinézete is szebb szerintem mint az Essence tusának. Bár szegénynek már van szemhelye, mert a párom ráejtett valamit és megkarcolta a tetejét.
Mint már mondtam nagyon tetszik nekem a kinézete. A teteje fekete műanyag és a tetején szükén ráírva a márka és hogy mi is ez. Az alja tömör üveg, erősnek tűnik, de azért nem dobálgatnám. Úgy néz ki mint a MAC krémes tus.
Az Essence tusecsetét használom a felviteléhez, és nagyon jó párosítás. A havi kedvencekben is írtam már, hogy mennyire szeretem őket együtt :) Eddig bármikor is használtam, az addig és úgy fennmaradt ahogy én akartam:) Nem próbált elmászni, nem potyogott darabokban:):) Sok ilyen krémes tusnál olvastam, hogy ha az ember kicsit is gyorsabban próbál belenyúlni, akkor elmerül az ecset, na ez itt nem játszik. Kicsit belenyúlok az ecset már elegendő mennyiséget vesz fel. Gyorsan szárad, nem kell ott ülni és várni a pislogással, hogy megszáradjon:)
Összességében én beleszerettem:)


3 megjegyzés:

  1. hüm, egész jónak tűnik.
    A tartósságáról mit tudsz mondani? Vagy először volt bevetésen? :D

    VálaszTörlés
  2. fúúú de szép fekete!!! ha tartós is, akkor főnyeremény

    VálaszTörlés
  3. A tartósságáról is csak jókat tudok mondani, ha megszáradt akkor nagyon nehezen lehet leszedni:)

    VálaszTörlés