2012. január 6., péntek

Tag-Te mit választanál?

Katie által készített Tag!:):)

"„A szabály”: a felsorolt kérdéseknél kötelező választani a két lehetőség közül. Mindegy milyen szempont alapján, de válasszatok! :)"

Porpúder vagy kompakt púder?
Kompakt, mert azt hordhatom magamnál, és itthon sem félek annyira, hogy kiborul.
Szemceruza vagy szemhéjtus(folyékony/krémes)?
Régen nagyon sok szemceruzát használtam, most is van egy csomó, amiknek nagyon szép színük van, de ritkán használom őket. A tusokkal mostanában kezdtem barátkozni,de nagyon megszerettem. Inkább tus mint folyékony, a folyékonnyal nagyon nehezen lehet dolgozni:S
Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Félve merném csak kipróbálni a tartós festést, inkább maradok a szemöldökceruzánál:)
Tincses műszempilla vagy soros?
Tincseset még csak egyszer próbáltam, sorosat viszont már többször, úgyhogy eddig soros.
Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Van olyat amit előtte, van amit utána:) Ami most van azt utána használom!
Primer vagy sminkfixáló?
Sminkfixálót még nem próbáltam, a primer szeretem:):)
Alapozó vagy BB krém?
BB krém!!! Nincs egy hónapja, hogy meg van az első darabom, de azóta csak azt használom!!!
Szájfény vagy rúzs?
Rúzs! Szebb hatást lehet vele elérni,és tartósabb! Persze így is tele vagyok szájfényekkel, nem tudok nekik ellenállni:)
Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Szintén nem volt még dolgom pigmenttel, de szerintem nem is lesz, mert én nem tudnék bánni vele, félnék, hogy kiborítom, de ki tudja mit hoz a jövő!:) Eddig préselt szemhéjpúder!!
Avon vagy Oriflame?
Mindkettőt szeretem, de ha választani kell akkor inkább Avon!
Transzparens púder vagy színezett?
Transzparens.
Színes smink vagy natúr smink?
Gyönyörű tud lenni egy natúr és egy színes is, de talán...színes!:) Több a lehetőség benne!:)
Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható!
Bronzosító vagy pirosító?
Mostanában inkább pirosító!
Hajgöndörítés vagy hajvasalás?
Amúgy is hullámos a hajam, ami nem is lenne gond, de annyira száll, hogy nagyon hülyén tud kinézni:S pedig annyira tud tetszeni egy-két göndör haj :( Általában egyenesre vasalom.
Matt vagy csillogó?
Ha smink akkor matt, ha köröm akkor csillogó!
Hosszú pillák vagy dús pillák?
Szép, dús pillák!!:):)
Élénk színű körömlakk, vagy natúr színű körömlakk?
Élénk, csillámos, feltűnő!:)
Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Inkább este. Reggel nem lenne rá időm, inkább átaludnám azt az időt!:)
DM vagy Rossmann?
Többet járok Rossmannba!:)
Csillámpor vagy strasszkő?
Csillámpor!:)
Borotva vagy gyanta?
Ha van időm akkor gyanta, vagy inkább epilátor! De ha sietve kell akkor borotva!
Műköröm vagy lakkozás?
Volt már műkörmöm, de hamar levált :S Így inkább körömlakk, azzal változatosabb lehetek:)
Rövid vagy hosszú haj?
Nagy álom a hosszú haj, de még sose bírtam ki odáig, valamiért mindíg levágattam!:(
Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Nude!:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése