2012. február 26., vasárnap

AVON folytatás

Nail express körömágybőr-ápoló

Nővérem már évek óta használja, így tudtam, hogy nem lehet rossz. Nem is bántam meg, bár folyton elfelejtem használni, de próbálom rendszeresíteni a használatát :) Kicsit sajnáltam, hogy mire én megrendeltem már nem olyan tolós volt a kupakja, hanem sima. De az a legkevesebb.
Lábáztató - narancsos fahéjas

Karácsony előtt akartam megvenni, de  akkor még csak csomagban lehetett kapni (pedig akkor lett volna feelinges).  Amikor látta, hogy lehet magában is megvenni, rögtön lecsaptam rá, nagyon meg is szerettem :) Olyan fincsi az illata:):)
Nail express körömlakkszáradás gyorsító spray

Igazából a körömágybőr ápolóhoz volt ajándék, magamtól talán sose próbáltam volna ki! Nem rossz, tényleg gyorsabban szárad a körömlakkom, de kicsit zavaró, hogy minden olajos lesz körülöttem. Nem egy nagy csoda, nélküle is meglennék. Nem venném meg újra!



1 megjegyzés:

  1. A körömágybőr-ápolót lehet én is be fogom szerezni, mert már muszáj lenne valamit... :/

    VálaszTörlés