2012. február 22., szerda

AVON

Mostanában nagyon rákaptam az AVON-os dolgokra. Elég sok mindent rendeltem az elmúlt két hónapban, és ezeket szeretném bemutatni két részletben.
Mystery négyes szemhéjpúder

Már régóta vágytam egy AVON négyes palettára, és amikor megláttam a legutóbbi magazinban ezt a palettát olcsóbban mint szokott lenni, tudtam hogy kell!! Nagyon megtetszettek a színek benne. Igazi tavaszi színek!!:):) Sajnos a jobb felső barack színben csalódtam, mert elég nehezen csikartam belőle ki színt a szememre, alappal még csak csak, de alap nélkül egyáltalán nem akarta megfogni :S De a többi szín nagyon szépen ottmarad!:) Maga a kinézete gyönyörű, ez a lila füstös kinézet nagyon tetszik rajta:)
Color Trend golyós szájfény - sült almás és borsmentás

Gyermekkorom szájfénye:) Nagyon tetszettek ezek a kis üveges szájfények, de valahogy sose adtam be a derekam. Így, hogy most olcsóbb volt, kb kettőt kaptam egy áráért, a két vágyott ízt megvettem. Nagyon meglepődtem amikor kibontottam, és mindkettő full csillámos volt.Az almásban én körte ízt érzek, de így is nagyon bírom, de a kedvencem akkor is a borsmentás lett:) Imádom!!! Minden mentás dologért oda vagyok! Szerencsére a számon a csillámok nem jönnek annyira ki. De a színkülönbség sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése