2012. február 3., péntek

Első nyereményem

Ezt a bejegyzést már nagyon régóta meg akarom írni! Még októberben kaptam egy emailt Nóritól, hogy megnyertem a nyereményjátékát. Le sem tudom írni mennyire örültem!!:):) Azóta valahogy mindig közbejött valami, ami miatt nem tudtam ezt leírni. Na de most..!:)
Amiket a csomag tartalmazott:
-Essence Sun Club Bronzosító pirosító 01 Good morning sunshine
-Essence Quattro szemhéjpúder 02 Chic-ify
-Astor Air Max Max Speed dúsító szempillaspirál
-Maybelline rúzs 455 Flamant Rose Flamingo

A bronzosító-pirosítót elég ritkán használom, nem igazán az én színem. De próbálom mindig ha olyan helyzet van, akkor őt használni!:)
A szemhéjpúdernek örültem meg a legjobban, azt már amúgy is meg akartam már venni!:) Csodálatos, passzoló színek. Nagyon szép, visszafogott sminket lehet vele készíteni!:)
Régebben alig-alig használtam szempillaspirált, valahogy idegesített. Ez mára már megváltozott, a napi rutin közé épült be. Ez a spirál tökéleted hétköznapra. Visszafogott pillám lesz tőle.
A rúzsba beleszerettem!!:) Krémes, puha, nem szárítja a számat. Ráadásul gyönyörű a színe, bármilyen alkalomra tökéletes!!!:):)

1 megjegyzés: