2012. február 1., szerda

Januári kedvencek

I love-cseresznyés tusfürdő: mikor beugrottam a Douglasbe, eredetileg epreset akartam venni, de megláttam ezt a fajtát, ami nagyon új, és nagyon megtetszett:) Az illata is és a kinézete is, mert a szokásos pár szívecske helyett ezen soksok szívecske van:)
Gliss kur-hajolaj: nagyon megszerettem mióta használom! Hajmosás után a hajvégeimre kenem, és nagyon puha lesz tőle és láthatóan javul a helyzete!
H&M-fülbevalókészlet: nagyon jó, mert szinte minden ruhámhoz van illő darab benne. És csak 750 Ft volt!!
Hops-sminklemosó kendő: Tescoban lehet venni, olyan 250 Ft-ért. Az illata ami nagyon megfogott, amúgy olyan közepesen szedi le a sminket. 20 db van egy csomagban.
Alverde-kabuki: nagyon édesss:):) és puha. Már amikor képeket láttam róla, tudtam, hogy kell!!!:)
MAC-paint pot: http://dorottyasmink.blogspot.com/2012/01/az-elso-mac-termekem.html
Missha M Perfect Cover- BBrém: nagyon megszerettem amióta használom:) Tervezem a nagyobb méretét is megrendelni! Majd írok róla bejegyzést!
Orbit-cukor: egész hónapban rá voltam kattanva:):):)

1 megjegyzés:

  1. Most készülök megvenni azt a Gliss Kur olajat, amit annyian dicsérnek, remélem nekem is bejön :)

    VálaszTörlés